Osnovna škola Sokolovac

NAPOKON... MATURALAC!!!

Autor: Leila Zainul, 2. 6. 2022.

Naš maturalac započeo je u utorak 24.5.2022. godine u 5:00 sati ujutro. Uputili smo se u Seget Donji kod Trogira. Prva usputna stanica bio nam je NP Krka gdje smo razgledavali čuda prirode - prekrasne slapove, biljke i životinje.

U naše odredište resort Medena stigli smo oko 16:00 sati gdje su nas dočekali veseli animatori koji su nas odveli do naših apartmana.

Upoznali smo se i porazgovarali o pravilima kojih se trebamo pridržavati tijekom boravka u apartmanima i izvan njih te o aktivnostima koje taj resort nudi. Ostatak dana, do večere u 19:00 sati, proveli smo na plaži gdje smo se kupali, iako je more bilo hladno i puhao je vjetar. Poslije večere krenulo je spremanje za disco koji je počeo u 21:30 sati. Ondje su, na početku, animatori održali zanimljive igre, a tamo smo upoznali i učenike iz Kutine i Krka koji su, također, bili smješteni u resortu. Nakon igara nastavili smo s glazbom i plesom.

Sljedeći smo dan imali doručak u 8:00 sati, a nakon doručka krenuli smo prema Šibeniku. U Šibeniku nas je dočekala vesela animatorica Maja i provela nas je kroz predivan Šibenik. U pamćenju nam je ostala tvrđava sv. Mihovila te velika katedrala sv. Jakova i prekrasna krstionica unutar nje. Nakon razgledavanja imali smo sat vremena slobodno do polaska u Pakovo selo - etno selo u kojem smo imali ručak. U Pakovom selu smo razgledali kako su nekada živjeli Dalmatinci. Tamo nam je voditeljica Ana prikazala njihove običaje uključivši nas u svoju zabavnu i smiješnu prezentaciju. Nakon slasne peke za ručak, vratili smo se u apartmane. Ostatak dana proveli smo kao i prvi dan – u aktivnostima na plaži.

Nakon disca družili smo se u apartmanima gdje smo s razrednicom pekli palačinke do dugo u noć. Treći dan, nakon doručka,  krenuli smo prema Splitu gdje smo uz vodiča Darija prošetali prekrasnim ulicama i Dioklecijanovom palačom koja nam je bila izrazito zanimljiva. Prepoznali smo i poznate ulice iz serija. Nakon razgledavanja imali smo opet sat vremena za prošetati ili otići na sladoled, kavu.

Nakon toga isto kao i prva dva dana: ručak, plaža, večera i na kraju disco. Zadnji, odnosno četvrti dan, doručak je bio nešto ranije zbog izlaska apartmana i dolaska drugih škola. Nakon doručka posjetili smo Trogir do kojeg smo se vozili brodicom. Trogir je isto tako predivan! Vidjeli smo tvrđavu Kaštel Kamerlengo, portal majstora Radovana, isprobali smo trogirski rafiol. Nakon Trogira vratili smo se do resorta gdje smo imali još vremena za kupanje ili odmaranje do ručka koji je bio u 13:00 sati. Nakon ručka smo, nažalost, krenuli prema našem Sokolovcu. Pozdravili smo se s našim prijateljima iz Kutine i Krka i s našim dragim animatorima, zahvalili smo im na svemu u nadi da ćemo se vidjeti još koji put. U Karlovcu smo stali u McDonald’su na večeri. Poslije toga nastavili smo naš put prema Sokolovcu, slušali smo muziku i isprobavali zvučnike u autobusu. Pred našu osnovnu školu stigli smo oko 20:00 sati gdje su nas dočekali roditelji.

Bilo nam je jako lijepo i, iako se niti jedan maturalac ne može uspoređivati s drugim, mi moramo priznati da je naš bio savršen. Prekratko je trajalo, ali ostat će bar lijepa uspomena u našim srcima. Još jednom hvala našoj razrednici Tanji, našoj nastavnici Janji, voditeljici Meliti, vozaču Marku i našim roditeljima što su nam omogućili jedan običan, a opet poseban maturalac koji će nam zauvijek ostati u sjećanju.

Lucija Andrašić i Lana Kuzminski, 8.a

SVI U ŠKOLI SVI PRI STOLU 6

SVI U ŠKOLI SVI PRI STOLU 5

PRILIKA ZA SVE 3

Sviđa li vam se jelovnik školske kuhinje

Osnovna škola Sokolovac / Trg dr, T. Bardeka 10, HR-48306 Sokolovac / os-sokolovac.skole.hr / ured@os-sokolovac.skole.hr